Начало

Жалба до БАЗП



Можете да изпратите жалба до БАЗП по следните начини:

1. Получаване на жалбата на хартиен носител до офиса на БАЗП на Адрес: България, гр. София, улица “Бряст“ № 7 чрез куриер или чрез Ваше посещение.

2. Можете да ни я изпратите по електронната поща като използвате имейл адрес: jalbi@patient.bg

3. Можете да попълните бланка в нашия сайт, като използвате бутона "Изпрати жалба" или желаете да направите предварителна консултация, за да разясните особености, свързани с вашия проблем.

При нужда от прикачване/изпращане на придружаваща документация във връзка с изпратената от вас жалба, моля, използвайте електронната поща jalbi@patient.bg или info@patient.bg и изпратате чрез имейл като уточните дататата на вашата жалба във формат: дд/мм/2017, име и телефон за обратна връзка или изпратете чрез куриерска служба нужната документация.

4. Ако не сте сигурни какво трябва да подадете към нас и дали има основание, можете да се консултирате с нас на email: info@patient, office@patient.bg или чрез формата в сайта за изпращане на заявка за консултация.

 При писането на жалбата, Вие трябва подробно да опишете Вашия проблем.
Какво трябва да знам за жалбата?
1. В жалбата се представя проблем, който може да бъде констатиран или е констатиран от пациента или от компетентен специалист, орган и т.н.
2. В жалбата задължително се иска отговор и както тя се подава в писмен вид и отговорът следва да е в писмен вид. Тя се входира, определя се лице, което да отговори и в какъв срок.
3. Обикновено жалбата би трябвало да търси съдействието на болнична администрация, държавна администрация, било то на органи на съдебната система, полиция и т.н. и в резултат на жалбата се иска възтановяване на нарушените права, санкциониране на немърливо-изпълнил задължението си орган или лице.
4. В жалбата може да се изисква извършването на проверка и санкция от административен орган.

Видео: БАЗП права на пациента

Анкета

Прави ли ви лекуващия лекар антибиограма преди да ви изпише антибиотик?

Да
Не


Общо гласове: 5280

Партньори